ScreamAPI არ საჭიროებს რაიმე მექანიკურ კონფიგურაციას. ნაგულისხმევად, ის იყენებს ყველაზე გონივრულ ვარიანტებს და ცდილობს განბლოკოს ყველა DLC, რაც მას შეუძლია. თუმცა, შეიძლება არსებობდეს გარემოებები, რომლებშიც გჭირდებათ უფრო მორგებული ქცევა. ამ შემთხვევაში შეგიძლიათ გამოიყენოთ კონფიგურაციის ფაილი ScreamAPI.json, რომელიც შეგიძლიათ იპოვოთ აქ ამ საცავში. მის გამოსაყენებლად, უბრალოდ ჩამოაგდეთ ScreamAPI dll-თან ერთად (EOSSDK-WinXX-Shipping.dll). ის წაიკითხება თამაშის ყოველი გაშვებისას. კონფიგურაციის ფაილი თავისთავად არჩევითია, მაგრამ ფაილში არსებული ოფციები არა. კონფიგურაციის ფაილის არარსებობის შემთხვევაში გამოყენებული იქნება ქვემოთ მითითებული ნაგულისხმევი მნიშვნელობა.
გთხოვთ, გამოყენება საკუთარი რისკის ქვეშ დააყენოთ. ამ განბლოკვის პროგრამის გამოყენება გულისხმობს მომსახურების ერთი ან მეტი პირობის დარღვევას, რამაც შეიძლება გამოიწვიოს თქვენი ანგარიშის სამუდამოდ დაკარგვა.
ScreamAPI-ს გამოსაყენებლად, თქვენ უნდა დააინსტალიროთ ის თამაშის საქაღალდეში ქვემოთ მოცემული ინსტრუქციების შესაბამისად. ინსტალაციის შემდეგ, ScreamAPI ავტომატურად იტვირთება თამაშის მიერ ყოველ ჯერზე, როდესაც თამაშს გაუშვებთ. ScreamAPI მხარს უჭერს ინსტალაციის 2 რეჟიმს: Hook რეჟიმი და Proxy რეჟიმი.
თითოეული ხელმისაწვდომი ვარიანტის აღწერა წარმოდგენილია ქვემოთ:
ვერსია: ეს ველი შეიძლება გამოიყენოს ScreamAPI-მ, რათა დაადგინოს, როგორ გავაანალიზოთ კონფიგურაციის ფაილი. ეს საშუალებას აძლევს ScreamAPI-ს გააანალიზოს ძველი კონფიგურაციის ფაილები უკან თავსებადი გზით. ამიტომ, ამ ველის ხელით რედაქტირება არ შეიძლება! ნაგულისხმევი: 2.
logging: რთავს ან გამორთავს ScreamAPI.log ფაილში შესვლას. ნაგულისხმევი: ყალბი.
eos_logging: რთავს ან გამორთავს EOS SDK ჟურნალების ჩარევას. შეიძლება გამოიწვიოს პრობლემები, როდესაც ჩართულია Hook რეჟიმში. ნაგულისხმევი: ყალბი.
block_metrics: ბლოკავს თამაშის მიერ ანალიტიკისა და გამოყენების მეტრიკის მოხსენებას Epic Online Services-ში. თავად EOS SDK-ის მიერ გაგზავნილი მეტრიკა უცვლელი რჩება. ნაგულისხმევი: ყალბი.
catalog_items: ამ ობიექტის ოფციები განსაზღვრავს ქცევას, როდესაც თამაშები იყენებენ EOS_Ecom_QueryOwnership ფუნქციას.
unlock_all: აკონტროლებს ყველა ელემენტის ავტომატურად განბლოკვას. ნაგულისხმევი: მართალია.
უგულებელყოფა: განსაზღვრავს ერთეულების ID-ებს¹, რომლებიც უგულებელყოფენ unlock_all-ის ქცევას. თუ unlock_all მართალია, მაშინ ამ მასივის ელემენტების ID დაიბლოკება. თუ unlock_all არის false, მაშინ ამ მასივის ერთეულების ID-ები განიბლოკება. ნაგულისხმევი: [] (ცარიელი მასივი).
უფლება: ოფციები ამ ობიექტში განსაზღვრავს ქცევას, როდესაც თამაშები იყენებენ EOS_Ecom_QueryEntitlements ფუნქციას.
unlock_all: აკონტროლებს, ავტომატურად უნდა განბლოკოს თუ არა ყველა უფლება, რომელიც მოითხოვა მათი ID-ებით. ნაგულისხმევი: მართალია.
auto_inject: აკონტროლებს თუ ScreamAPI-მ უნდა მოიტანოს თუ არა ონლაინ მონაცემთა ბაზიდან ყველა ხელმისაწვდომი უფლებამოსილების ID-ების სია, როდესაც თამაში თავად არ უზრუნველყოფს მათ. ნაგულისხმევი: მართალია.
inject: განსაზღვრავს რომელი უფლების ID¹ უნდა შეიყვანოთ, როდესაც თამაში ითხოვს მომხმარებლის საკუთრებაში არსებულ უფლებებს. ნაგულისხმევი: [] (ცარიელი მასივი).
გამოსწორდა უფლებამოსილების ავტომატური მოძიების პრობლემა
დამატებულია EOS SDK v1.17.1.3-ის მხარდაჭერა
დამატებულია თვითინექციის მხარდაჭერა Hook რეჟიმში, როდესაც სახელი მითითებულია როგორც version.dll
⚙️ კონფიგურაციის ცვლილებები
გადასვლა მე-3 ვერსიაზე
დამატებულია ახალი კონფიგურაციის ვარიანტი: namespace_id, extra_graphql_endpoints
catalog_items კონფიგურაციის ვარიანტი ჩანაცვლებულია default_dlc_status-ით და override_dlc_status-ით
უფლებამოსილების კონფიგურაციის ვარიანტი ჩანაცვლებულია extra_entitlements-ით
eos_logging კონფიგურაციის ვარიანტის სახელი შეიცვალა log_eos-ით